Monday, November 12, 2018

චූලා

මෙය මවක් සහ පුතකු අතර සිදුවන කතන්දරයක් බැවින් ඔබ මෙය කියවීමට අකමැතිනම් කරුණාකර කියවීමෙන් වලකින්න
මගෙ අම්මාගෙ නම චූලා .අම්මා හුගක් ලස්සනයි.අපට ගාමන්ට් එකක් තියනවා.ගාමන්ට් එකේ කෙල්ලො විතරක් නොවෙයි අහල පහල මිනිස්සුත් කිව්වෙ චූලා මැඩම් කියලා.අම්මා ඉන්නෙත් එක විදියකට.නිතරම සමිති සමාගම් වල මුල් පුටුව අම්මාට හිමිවුනා.මමත් හුගක් ලස්සන කොල්ලෙක්.ඉස්කෝලෙ යන කාලෙත් කෙල්ලන්ගෙන් මට බේරිල්ලක් තිබ්බෙ නෑ.මම කෙල්ලො කීප දෙනෙක් එක්කම යාලු වෙලා හිටියා.

මට මතකයි දවසක් කොල්ලො කට්ටිය අම්මලගෙ පුකවල් ගැන වාද කළා.හැම එකාම කිව්වෙ තමන්ගෙ අම්මගෙ පුක ලස්සනයි ලොකුයි කියලා.මම උන්ට වර්නනා කර ගන්න ඉඩ දීල හිටිය.උන් හිතන්න ඇති අපේ අම්මාට පුකක් නෑ කියලා.මම ඒ ගාන් කතා නෑනෙ.ඔන්න එදා තිබුනා ගුරු දෙගුරු රැස්වීම.අම්මා ආවෙ කාරෙකින් බහින කොට දිව්‍යාංගනාවක් වගෙ.පුක් රාජිනියක්.කොල්ලො ටික තක්කු මුක්කු.මගෙ හැටි එහෙමයි කියන්නෙ නෑ පේන්ඩම අරිනවා.

අපේ තාත්තා නෑ.ඒ කියන්නෙ තාත්තා කෙනෙක් ගැන මම දන්නෙත් නෑ.අම්මා හරිම විවෘතයි.මම බඩට ආවෙ වැරැද්දකින් බවත් ගබ්සා කර ගන්න අවස්ථාවක් ලැබුනේ නැති බවත් මා එක්කම කියලා තියනවා.හැබැයි මම උපන් එකට සතුටු වෙනවා කියලා ත් තියනවා.ඒ ඇයි කියපුවාම ඔයා හැන්ඩි කොල්ලෙක්නෙ කියලා මගෙ නහය මිරිකනවා.

දවසක් අම්මාගෙ යාලුවො කට්ටියක් ආව .ඒ ගොලො කතා කරන ඒවා මට ඇහෙනවා.එක නෝන කෙනෙක් කියනවා මිනිහා ගෙදර නෑ නෝනා තලා ගන්නවත් ක්‍රමයක් නෑ කියලා.නෝන කිව්වෙ ඒකිගෙ බඩුවට. එතකොට තව එකියක් කියපි ඇයි උබට පුතෙක් ඉන්නවා නේද පුත්තු ඉන්නෙ ඒවාට තමයි කියලා.තව එකියක් කිව්ව කොල්ලා පොඩි ඇති කියලා.එතකොට කලින් කතා කරපු එකී කියනවා මම නම් මගෙ කොල්ලා ඇදට ගත්තෙ අවුරුදු……..දි කියලා.මේ කතාව අහල මට මාර ත්‍රිලක් ආවා.එතකොට තව එකියක් කිව්වා කොල්ලො ලොකු වෙද්දි අම්මලා පිලිවෙලට ඉන්න ඕනැ කිහිලි ශේව් කරලා බඩුව ශේව් කරලා එහෙම කියලා අම්මා මම පොඩිකාලෙ ඉදන්ම මගෙ චූ පැට්ටා අල්ලනවා.රෑට නිදාගන ඉන්න කොටත් අත වදිනවා මම හිතුවෙ නිකමට කියලා.සමහර දවස් වලට කලිසම පාත් කරලා හිනාවෙනවා .ඉස්කෝලෙ යනකොට වඳින කොට හැමදාම මගෙ එක අල්ලනවා.ගෙදර මම හෙලුවෙන් ඉන්නවාට අම්මා කැමතියි

මම වෙන ඕනකමකට එතනින් යනකොට ගෑනු කෑගහලා මාව නැවැත්තුව.කොහෙද කොල්ලො හිටියෙ වරෙන් උබල දන්නැද්ද මේ චූලගෙ කොල්ලනෙ කියල කියල කිව්වා.මම ගිය්යාම එක ගෑනියෙක් අහනවා පුතේ අපිට උබේ පයිය පෙන්නපන් කියල.මට ලැජ්ජාවෙ පන ගියා.මම හිතුවෙ විහිලුවක් කියලා.ආ මුගෙ තියන අහංකාරකම ඕකට ඔච්චර අගේ කරන්න ඕනයැ.මටත් ඉන්නවා කොල්ලෙක් කියලා අංජු කියලා අඩගැහුවා.ටික වෙලාවකින් කොල්ලෙක් ආව.ඌටත් මට වාගෙම පයිය පෙන්නපන් කියල කීව.ඌ කිසි කතාවක් නෑ කලිසම පාත් කරල කෙහෙල් ගෙඩිය ගෑනු ඉස්සරහ එලියට දැම්මා.තව ගෑනියෙක් කිව්වා ඇට දෙක කියලා.ඌ ඇට දෙකත් එලියට දැම්මා.මට ෆුල් හොල්මන්.ඔන්න නියම කොල්ලො කියලා ගෑනු කට්ටිය හිනාවුනාඑතකොටම අම්මා ආව එතෙන්ට.මට ලැජ්ජාවෙ පන ගියා.ගෑනු අම්මාට හිනා වුනා උබේ කොල්ලව කොල්ලෙක් කරලා ගනින්කො.මේව තියෙන්නෙ අම්මලට සෙල්ල්ම් කරන්න තමයි කියල හෙලුව පෙන්නපු කොල්ලගෙ පැට්ටා මිරිකුවා.උගෙ එක කෙලින් වුනා යගදාවක් වගෙ ගෑනුන්ට හිනා.උන් ගියාට පස්සෙ අම්මා කිව්වා යමු බාත් රූම් එකට මට කාලෙකින් ශේව් එකක් දාගන්නත් බැරිවුනා කියලා.මම දැනගත්තා අදනම් මොනවාහරි වෙනවා කියලා


බාත් රූම් එකට ගියෙ අම්මගෙ කිහිලි,බඩුවා,පුක ශේව් කරන්න.යාන්කොට මගෙ මීය අල්ලල කිව්ව මෙච්චර ලස්සන පැට්ටෙක් ඉන්නැද්දිනෙ මගෙ එක පුස් කන්නෙ කියල.මම මහත් භක්තියෙන් අම්මව ශේව් කළා.මම හොදටම බලා ගත්තා මම මේ ලෝකෙට ආපු තැන.ඒක තමා මේ ලෝකෙ තියන ලස්සනම සුන්දරම තැන .මම එතනට මූන ඔබාගන්න කොට අම්මගෙ ඇස් පියවුනා .මම අමුතු ලෝකෙකට ගියා වගෙ.අම්මව හුරතල් කරලා මගෙ එක ඇතුලටම දැම්මාකතාව හොඳනම් පහලින් ලයික් එකකුත් දාලම යන්න

1 comment:

  1. As claimed by Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh 42 lbs less than us.

    (By the way, it has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

    CLICK on this link to discover if this quick test can help you unlock your real weight loss potential

    ReplyDelete

චූලා මෙය මවක් සහ පුතකු අතර සිදුවන කතන්දරයක් බැවින් ඔබ මෙය කියවීමට අකමැතිනම් කරුණාකර කියවීමෙන් වලකින්න මගෙ අම්මාගෙ නම චූලා .අම්මා හු...